Hvorfor os?
Fordi tryghed betyder alt
Vores medarbejdere skal selvfølgelig have tekniske skills i superligaen. Men endnu vigtigere skal vi tale, så kunderne forstår os.
Selvfølgelig skal vores faglighed være i top. Det er grundlæggende og en forudsætning for, at man kan blive medarbejder i NTD. Desuden er evnen til at kunne kommunikere med kunderne (ikke kun den IT-ansvarlige, men alle brugere på alle niveauer) også en vigtig kompetence – på linje med de tekniske skills.
Vanvittig arbejdsmoral går godt i spænd med, at vi skal være der, når det brænder på.
Vi er også mennesker med et almindeligt liv ved siden af arbejdet. Men når det gælder arbejdsmoral, er den mere en gennemsnitlig. Derfor vil du opleve, at vi er nemme at få fat i – og at vores telefoner ikke nødvendigvis lukker kl. 17.
I øvrigt bor vi godt i en ejendom med gratis parkering og god frokost, så har du lyst til. at møde os her, glæder vi os til at byde dig velkommen.
Dybendalsvænget 3, 2630 Taastrup
Det er ingen kunst at være tæt på kunderne.
Uanset om vi er ude af huset - hos dig - eller klarer dine IT-opgaver fra vores eget kontor i Taastrup, er vi tæt på dig. Via Fjernsupport kan vi endda hjælpe den enkelte medarbejder hjemmefra, når det passet ind i både dit og vores dagsprogram.
Vi gør en dyd ud af at lære dine systemer, krav og udfordringer at kende, så vi bedst muligt kan supportere din forretning. Det er et tæt samarbejde, og vi anser det som en kunst, som vi ved, at vi mestre. Det samme siger gode kunder. Det kan du læse mere om her.
Vi kan i princippet alle brancher.
Der er ingen, vi ikke hjælper. Men der er nogen, vi hjælper og har hjulpet mere gennem årene. Hos mange af vores kunder kommer vi på faste dage hver uge eller måned – fast konsulent i huset – det skaber ro og overblik.